середу, 2 листопада 2011 р.

Ще шматочок мого натхнення:)

Підвіски. Як показав досвід їх забагато не буває. Буває тільки замало))
І якби останнього разу в магазині намистинок я не затіяла скандал, то мабуть-таки купила ще штук 50))) Але що ж це я?:)
Показую що нахом'ячила! (Фотки клікабельні)

Частина металевих, частина пластмасовихвих, більшість - імітація металу.
Фото, на жаль, нічні. При Данилові Олеговичу не ризикую витягати своє багатство:)



Ну і такі ще пластмасові. Їх менше, але від того їх не менше люблю:)


п.с. якщо ви прийшли сюди, щоб щось замовити, можете показати мені ту підвіску, яку хочете бачити у вашій листівці!;)

6 коментарів:

  1. Оце багатство...я зы своъма 10ма видами скромно курю в стороны =))

    ВідповістиВидалити
  2. Скандал - моє друге ім'я)) гг - жартую.
    Просто як тільки ця мережа відкрилась, всі намистинки важили по-чесному: вагу пакета або мінусували, або спочатку важили, а потім пакували. А зараз кожну підвісочку в окремий пакет, тобто +1 грам на кожній покупці. Останнього разу коли була в Рівному таким чином мене обрахували десь гривень на 50!!! Більше не піду туди.

    ВідповістиВидалити
  3. Облилась слюнями... красота!

    Нужно твое мнение. Загляни ко мне на вопросик, пожалуйста, если будет возможность :) http://handmade-by-joy.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  4. боже, це я ка купа грошей пішла на ті підвіски??? я коли зайшла в магазин, почала панічно нагрібати всяких різних поки Сашко мене не спинив і не сказав, що я вже на ціле состояніє нагребла)) і правильно, що зупинив) а то б без стипендії пішла б додому)))

    ВідповістиВидалити
  5. у мене був день народження:)
    це подарунок))
    в той день купила на 150, але на цих фотках є десь на 200+-...

    ВідповістиВидалити