пʼятницю, 12 квітня 2013 р.

"Кіт у мішку" від Зроби сама

Думаю багато хто цього тижня був заінтригований ідеєю кота в мішку в одному з найпопулярніших українських скрап-блогів. І я, як істинна жертва маркетингу шопоголічка теж повелась.
Розкрию інтригу, для тих, хто не наважився:)

Не скажу, щоб аж капець неліквід, але є трохи такого, що ні туди і ні сюди))) Хоча, до вартості адекватно, тут нічого сперечатися.

7 папірчиків, 5 дизайнів, один з них фігурний. Наклейки - як я люблю:)
Один листочок і наклеєчки вже сьогодні пішли в роботу:)

А от з цією дошкою  туго. Чи то в мене ручки-закарлючки, але крім рівної біговки більше нічого не вмію. Розкажіть якісь секрети, якщо раптом хтось мав справу з цим чудом техніки!:)



А тут цікаво. Штампи силіконові звісно дивні, не знаю чи кудись їх притулю, а от всі, що металеві штучки і прикраси - порадували:)

Спрей у мене перший, аж самій соромно. І він чомусь таааак дивно пшикає... Навіть не знаю чи то нормально, бо не маю з чим порівняти. Форма того пшика на папері займає пів А4 по вертикалі:)  може ще потренуватися треба, чи що...



Але в загальному штучки такі, що згодяться, хоч і не фонтан.

Хтось іще замовляв? Покажіть що у вас!:)

3 коментарі:

  1. Кать, спреєм дійсно тре повчитись користуватись, маю кілька але дуже рідко використовую, бо ніколи незнаєш як він поведеться, пшикаю по одному а він собі пшикає куди хоче, хоча здебільшого так навіть і цікаво, потім треба додумувати картину до кінця :) Я теж довго спокушалась на ті ящики і в результаті таки один придбала, хотіла саме ножі алфавіти, то один з ножами купила, а решту не ризикнула, маю багато свого добра і побоялась, що попадеться щось геть мені не потрібне або з того що маю. про свого "кота" писала тут, якщо цікаво заходь )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачила твої листівки із спреями і зірочками, то так вони мені в душу запали, що відтоді і мрю про ті спреї))

      Думаю їх використовувати наприклад для фарбування чіпбордів, або для трафаретів.
      Після експериментів з ним - у мен весь стіл і купа матеріалів були в чорних бризках. Не думала, що він аж так далеко розпилюється...

      Видалити