вівторок, 28 грудня 2010 р.

Класно, що є друзі!

В суботу до мене приїжджала моя люба подруга Юля)) Думаю, що вона трошки мене розтормошила))) Навезла нам подарууункііів... А ще нашу останню міні-фотосесію ще пузірочну, з мого дня народження, нарешті привезла. Такі фотки.. Ммм... Люблю свій пуз і те, що в ньому тоді жило-росло і любило мене:)!
Надворі йшов дощ, і взагалі день якийсь був розмазюканий, тому ми так і просиділи весь час вдома... Поговорили, пообсмоктували кісточки... І стало простіше.
Ми нарешті вибралися в Мануфактуру!:) Данило Олегович важно сидів за столом і підморгував дівчатам за сусіднім столиком...
Ммм... Такий кайф - подвійне американо із молоком і гофра з морозивом... Ця кава мені снилася... (відок пом'ятенький, але шо уж там...))
Потім ми прогулялися містом, покритикували "дизайнерську" ялинку і почимчикували домів...
Юля поспішала на поїзд, але ми ще встигли трошки поляля...) Класно, що є друзі!)
Ну і просто кілька фоток:
Мені кажуть, я мучаю дитину...
А що, більше ніхто в Карпати в місяць не возив??)) Та нам після цього ніякі кафе не страшні!!)))

3 коментарі: