вівторок, 25 травня 2010 р.

Що у нас нового?

За останні дні з нами сталося дуже багато всього..))
Все і не розкажеш). Бували моменти, коли просто хотілося серед вулиці сісти і писати, але на нещастя полетів ноут..( Не вмикався також і домашній комп, але якимось чудом і з телефонними консультаціями коханого, ми його повернуи до життя..)

З четверга ми у Рівному (ми - це я і мій пузомешканець) і вже встигли назбирати позитивних емоцій і страшенно скучити за нашим татком...
Не знаю що це - шизофренія, чи мій материнський інстинкт, але я починаю розуміти свого малюка...))) Від того коли і як він стукається, я знаю що йому хочеться/подобається/не подобається. От останні дні синулька вперто по всьому животику шукає таткову руку... І зовсім ніяк  її не знаходить, бо татко наш зараз для цього далекувато... Я йому про це розказую, але він відмовляється вірити... Мабуть це любов..)
Сьогодні вночі мені снилися ваги. Ну тобто, що мені купили ваги (точно пам"ятаю, що за 10 гривень))))) і я така вся щаслива... Ну і звичайно мене в найщасливіший момент розбудили... Я через сон прочитала мамі лекцію, про те, що мені зіпсували найкращий сон мого життя, бо там у мене нарешті були ваги, і що я тепер нікого не люблю))))). Сама я цього не пам"ятаю, але це видається мені смішним...))
Це що я так сильно переймаюсь через зайву вагу??
Ми були у нашої любої лікарки. Аналізи у нас знову як у космонавтів, тому можна тішитися. Щоправда на гравідограмі ми зайняли чітку позицію першості, чи то вищості... Одним словом висота стояння матки трохи завелика...
Але я не надто тим переймаюсь. Чи варто перейматися??
Вже сьогодні вночі ми повинні були їхати до нашого татуська, але як вявилося, нас чекає ще один аналіз... Завтра його здаємо, і вночі на поїзд...
Тільки не тямлю що воно таке РВ??? Ну завтра треба здати кров на РВ... Я щось не запитала в лікарки... Ну і дарма... А ще треба нарешті остаточно визначитися з групою крові, бо вже є кілька варіантів..))
Все завтра...)
А поки ще трошки потішимося інтернетом)), достукаємося нарешті до нашого татка і підемо спатоньки...
Добраніч всім)

Немає коментарів:

Дописати коментар