пʼятниця, 14 травня 2010 р.

Ще один день з життя...

День почався з натяком на поганий...
І все було так складно..)
А потім
прийшов він...
Ми пили чай, він як завжди кривлявся і розсмішив мене до сліз...
А потім випадково згадалося...
Як ще якихось три місяці тому, я сонна і в спортивному костюмі сиділа в перукарні, де мені вперше в житті зробили накладні довжелезні нігті... Потім зачіску, яка була навіть нормальною... Далі найгірше - макіяж, який я старанно стирала по приході додому...))))
Як надворі випав білий і пухнастий сніг, а я була в босоніжках...
Згадалося, як ми сварилися з батьками через те, що він хотів бути в джинсах, кедах і кенгурушці... Хоча вони врешті решт одержали часткову перемогу - примусили надягти сорочку..))
Три місяці тому ми одружилися...)
Без пафосу, дурних і незрозумілих звичаїв і майже так, як нам хотілося...)
Як же я люблю тебе, мій коханий...)
Ти моє все...

Немає коментарів:

Дописати коментар