пʼятниця, 23 квітня 2010 р.

Я ж казала ХЛОПЧИК!!!!!:)

іноді розумієш, що життя прекрасне....
іноді ходиш другий день підряд і посміхаєшся на всі 24(як панда) сама до себе...
іноді любиш весь світ...

Увлєкатєльний расказ про те, як ми їздили в Рівне...))
Все як завжди почалося з дороги. Плацкартний вагон, запах варених яєць і чужих шкарпеток - все як в кращих домах Парижу..))) Відкриття дороги: бидло-бабульки існують. Бидло-бабульки вирізняються поганим виглядом, срібними зубами, відсутністю придбаної постелі, виряченими очима (тіпа гля, якась бєрємєна, чі шо), спанням на поїздатому брудному матраці на одній полиці вдвох не знімаючи взуття(!!!) і стійким запахом перегару...
На превелике щастя компанію вони нам з чоловіком склали лише до 3 ночі, себто до Львова (львів'яни, остерігайтесь!!))), і далі ми спали спокійно...
Далі лікарня (точніше пологовий будинок). Відкриття лікарні: лікарі-афігєнні люди. Існують лікарі-бидло, але на щастя лікарі-афігєнні люди вчасно попереджають про місця базування, напрямки міграцій та відмінні риси їх з нормальними людьми.
Про мою лікарку я вже писала в одній із тем. Таким людям потрібно ставити пам'ятники за життя. Це мабуть найафігєнніша лікарка з якою я зустрічалась в моєму житті.
Для повторного аналізу на ВІЛ, як всі мамусі мабуть знають, беруть велииикий шприц крові з вени. У відділенні мене зебезпечили: рукавичками, спиртом, шприцом; чоловіка - бахілами; обох - увагою, розумінням, підримкою, компліментами і просто гарним відношенням. Головна акушерка (відноситься до ряду мега-афігєнних акушерок) без зайвих слів і нашої участі зібрала всі необхідні документи, аналізи, обстеження і сама оформила всі документи для постановки мене на облік (довга історія чому тільки зараз, але головне, що я тепер офіційно стою на обліку..))
У направленні на УЗД лікар мене назвала (написала) Карпович(дівоче прізвище)Катрусею , що мене неабияк посміхнуло:). До УЗД залишалося ще трохи часу, нас з чоловіком ввічливо попросили зачекати на зручному дииванчику в ординаторській...
Ну і нарешті саме УЗД. До останнього ми з коханим вагалися: зробити просто фотку(10грн), чи записати відео дослідження(40 грн). Так як батьками ми станемо вперше:), то зрештою вибрали відео. Свої емоції словами передати важко. У мене зараз мурашки по шкірі побігли...:) Але коли з на моніторі бачиш рученятко нашої крихітки, обличчя з чіткими рисами, коли крихітка позіхає, потім посміхається і бере пальчик до ротика... Тоді забуваєш про все погане і просто хочеться обійняти весь світ...
Найголовніше, що моя інтуіція мене не підвела...)) У нас буде хлопчик!!! Хлопчик... Маленький, крихітний синочок...
Навіть лікар, який проводив УЗД сказав, що діти рідко так позують і дають все гарно розивитися:). А ще сказав, що дітьо наше ідеальне по всіх можливих параметрах, тільки все чомусь на тиждень старшим його всі вважають...
Після виходу з кабінету ми з чоловіком підняли настрій всім мамусям, які сиділи в черзі. Поводилися ми десь так, як діти, коли їм дарують велосипед просто так..))
шкода, що не можу завантажити сюди відео.. там формат двд...(( може спробуємо завтра шось придумати..)
Ну і нарешті консультація в нашої дорогої лікарки...:)
тут буде ще детальніше, але значно пізнавальніше, тому що я напишу всі (не всі, бо питань було мільйон) відповіді на питання які мене цікавили і які мені доступно пояснили...)) можливо комусь згодиться...
Курсив - слова Світлани Іванівни, скорочені, якомога дослівніші. залишаю за собою право на деякі незначні помилки (неточності) - буду спихати все на вагітну пам'ять:)... Всі складні терміни я пропустила)
  • питання перше. мої ниючі болі внизу живота, якими я дуже дуже переймалася, і встигла налякати мамусь зі світу мам...)  Такі болі  -абсолютно нормальна і закономірна поведінка матки. Короткочасний тонус матки (найімовірніше це був саме він) - це тренування матки перед пологами. Болі також можуть виникати через швидкий ріст матки, за якою "не встигають" маткові труби, або навпаки. Відповідь ця супроводжувалась демонстрацією: Світлана Іванівна встала ("оце дивіться я - матка":)) і розвела руки в сторони ("а оце труби. і як ви думаєте:якщо одне виросло, а друге не дуже, то повинно ж трохи боліти??")))))))). І скажу я вам, дівчата, що як на зав. відділенням, яка минулої ночі прийняла 3 пологів, і під час розповіді якої разів 30 дзвонив її телефон, по якому їй задавали питання найрізноманітнішого змісту і складності, це все виглядало дуже переконливо..:)    Ще одна важлива ремарка від СІ (Світлани Іванівни): навіть якщо тонус матки постійний, є лікарі, які перед пологами умудряються зняти тонус, а потім хочуть, щоб жінка народила природнім шляхом. Це злочин проти вагітної і відверта некомпетентність. Дівчата, візьміть на озброєння!
  • гравідограма. Нас поміряли, сказали, шо ми трохи великуваті, як на наш термін, і знаходимося практично на верхній межі. гравідограма - це графік висоти стояння матки. головне, щоб графік ріс рівномірно. якщо ж наступна точка графіка залишається на одній висоті з попередньою, або спускається вниз - це привід для тривоги.
  • перші рухи. важливо запам'ятати дату першого ворушіння. ми запам'ятали тільки тиждень, тому дату я вибрала яка мені сподобалась..)))
  • привід моїх нічних кошмарів і переживань - обвиття пуповиною. можливіть обвиття пуповиною не можливо передбачити, або запобігти цьому. під час пологів це повинно хвилювати лікаря, який їх приймає. просто послухавши серцебиття можна визначити чи їснує загроза негативних наслідків обвиттяв такому разі застосовують вакуум, і дитинці швиденько допомагають народитися. А взагалі у 95% пологів дитинка виходить не у такому ж положенні,як при початку пологів, а гвинтоподібно, тому в це час малюк може як закрутитися в пуповину, так і розкрутитися з неї по кілька разів. страшного в цьому нічого немає.
  • кровоточать ясна - це мене теж хвилювало. причиною тому є збільшення об'єму крові у вагітної жінки у 1,5 разів, при цьому без збільшення кількості форменних елеметівпростішими словами : кров стає рідкою, що дозволяє їй без проблем проходити через плаценту і приносити поживні речовини малючкові. якщо ясна кровоточать, то "зайва" кров просто знаходить легкий шлях виходу з організму.     Важливо, що тут (на сайті) я прочитала, що це відбувається через дефіцит кальцію, а воно виявилося зовсім не так.
  • розтяжкипо суті - розтяжки виникають через сухість і як наслідок нееластичність шкіри. наше завдання - зволожити її. найкращий засіб - нерафінована оливкова олія (але на така, як продається в магазині, бо в ній багато зайвих непотрібних і шкідливих речовин, а натуральна, найкраще знайти знайомих в Італії). втирати масажними рухами після душу, але чекати доки гарно вбереться шкірою, бо погано відпирається. можна використовувати і дитячі олійки, але враховуючи особливіть, що нанесена на вологу шкіру олійка зволожує, а на суху - сушить.
  • Бандажбандаж - річ, яка полегшить вагітність як фізично, так і психологічно. особливо варто користуватися жінкам, які мають(мали) проблеми зі спиною.До таких і я на жаль відношусь..(
  • Хвилювала мене і нормальна прибавка ваги за період вагітності. Все, що до 18 кілограмів вважається нормальним. головне, набирати не різко, а поступово і рівномірно.
  • Нещодавно з'явилися проблеми зі шкірою (обличчя схоже на мінне поле)). Відповідь СІ: можу сказати тільки одне: ви вагітні :). У вас хлопчик і тому це все пояснює. Підвищений рівень чоловічих гормонів впливає на шкіру. До косметологів іти сенсу немає. Якщо на тиждень вони зможуть навести порядок, до далі все повернеться до попереднього вигляду і гроші будуть викинуті на вітер.
  • Печія і як з нею боротися. Щоб заспокоїти вас скажу, що зараз проводяться дослідження, які  показали, що печію викликає каротин, якого так багато у волоссячку малюка. Тобто чим частіше у вас печія, тим волохатіше :) буде ваше малятко. Боротися пропоную спочатку по-доброму: газована мінеральна вода (підібрати ту, яка допомагає), молоко, соняшникове насіння, і сухі зернятка гречки (10 штук по одній жувати). Якщо по-доброму не пройде - тоді Ренні, але краще обійтися без нього.  Скажу одне, що гречка - це просто чудо:).
  • Набряки ніг. У нас на сайті я прочитала, що щоб позбутися набряків, потрібно обмежити споживання солі. Світлана Іванівна як тільки почула про це, відразу ж сказала: це злочин проти дитини. ні в якому разі не можна обмежувати кількість солі, адже це величезний запас важливих для розвитку дитини речовин. набряки - це нормальний стан, але не обов'язковий. насторожити набряки повинні якщо є співпадіння одразу трьох симптомів: Набряк, підвищення тиску і білок в сечі. це свідчить про загрозу. Також раптовий набряк всього тіла (просинаєшся вранці схожа на кулю) - привід для негайної госпіталізаці.

Можливо інформація комусь допоможе, бо лікар надзвичайно компетентна і виступає за медицину засновану на сучасних принципах і новітніх дослідженнях.
Повторюсь, що дякую Муравській Світлані Іванівні за такі доступні і терплячі вислуховування і пояснення. Бажаю всім вам таких лікарів!!!)
Після лікарні - прогулянка по рідному місту і в перервах трансляція нашого блокбастера дідусям-бабусям-прабабусям-дядькам...)))
Вночі - повернення додому.
Відкриття заключне: після двох ночей сну в поїздах, неймовірно втомлений мій чоловік знайшов сили і пішов на роботу,де сидить і досі... Не зважаючи на те, що коханий проігнорував те, що сьогодні (вже вчора) у нас свято - черговий місяць з початку наших відносин, те, що вдома його чекає його улюблений бісквіт з яблуками, на який спромоглася його не менш втомлена дружина (себто я) перед тим, як побігти но йогу, я всеодно його безмежно кохаю, а малятко наше безмежно люблю...) На це мені ніколи не забракне сил...

Дякую всім, хто дочитав до кінця мій мемуар..))
З.І. Син... У нас буде син...:)

Немає коментарів:

Дописати коментар